Σελίδες

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2007

Ουστ...

Έχουμε και λέμε:
-φημολογείται έντονα ότι είσαι λούγκρα και δη από τις τρισμέγιστες (συγγνώμη, αλλά δικαίωμά μου να μην τα πηγαίνω τα παιδιά)
-το όνομά σου έχει εμπλακεί σε ιστορίες με ναρκωτικά (life style να'ούμ)
-στρατό δεν έχεις πάει έχει πάρει τ'αφτί μου
-αποδεδειγμένα δεν αντέχεις την οποιανδήποτε κριτική, παρόλο που ζεις κι αναπνέεις για να κριτικάρεις τους πάντες (και να ξεφτυλίζεις όσους σου μπαίνουν στο μάτι).

Ε, όχι ρε φίλε να μου πλασαριστείς και ως... εθνικός σταρ...
Τράβα πλύνε κανά πιάτο να'ούμ, για καμιά γούρνα είναι το επίπεδό σου.
Ουστ...
Αλλά να μου πεις, νεοΈλλην δεν είσαι κι εσύ, όπως κι αυτοί που σε θαυμάζουν; Τι να περιμένεις μετά; Άλλωστε όπως είχαμε πει, η κάθε χώρα έχει την τηλεόραση που της αξίζει.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλά τα λες, αλλά ποιος σ' ακούει...

osela είπε...

σε ποιον αναφέρεσαι?

Hades είπε...

@rigelian
Αυτοί που πρέπει να ακούσουν δεν ακούνε ποτέ και κανέναν άλλον εκτός από τα λεφτά, οπότε τουςε ξεχνάμε. Από τους υπολοίπους δε χρειάζεται ν'ακούσει κανείς διότι πιστεύει σχεδόν τα ίδια πράγματα με 'μένα. οπότε που καταλήγουμε; Στο ότι απλά τη γνώμη μου λέω... :):)

@osela
Χμ, αυτό είναι το κουίζ. Αν ψάξεις λίγο, μα πολύ λίγο, θα καταλάβεις.