Σελίδες

Κυριακή 9 Δεκεμβρίου 2007

Babylon Fell

όπως λένε και οι θεοί Celtic Frost.

Μας βγήκε λοιπόν και παιχνιδιάρης ο κύριος... μάλιστα, μάλιστα...
Βασικά κι εμένα μου αρέσουν πάρα πολύ τα παιχνίδια (εξάλλου ένας θεός δεν έχει ηλικία οπότε γιατί να μην είναι πάντα παιδί;!), αλλά αν μη τι άλλο υπό σωστές συνθήκες. Η αλήθεια είναι ότι στο παιχνίδι που ανακάλυψε θα είχε πλάκα να παίξω, αλλά υπό ποίες συνθήκες; Βλέπετε, ο zaphod είναι κάτι σαν ιός των μπλογκ! Όποιο μπλογκ κι αν ανοίξεις θα τον δεις να έχει σχολιάσει ήδη τουλάχιστον ένα ποστ! :):):)
Το πρόβλημα είναι ότι όσο κι αν έχει λασπολογικώς και τεχνηέντως δημιουργηθεί από το εν λόγω δίδυμο λόγω των σεντονιών που γράφω η εικόνα ότι έχω χρόνο, στην πραγματικότητα δεν έχω καθόλου χρόνο (απλά γράφω υπερβολικά γρήγορα, όσο κι αν φαίνεται απίστευτο -μα τι νομίζετε ρε επιτέλους, ότι όλη την ώρα κάθομαι πάνω από έναν υπολογιστή;), γι'αυτό και έχω περιορίσει κατά πολύ τις συμμετοχές μου από 'δω κι από 'κει (ιδίως σε εξαιρετικά βλόγκια που σηκώνουν συζήτηση επί συζητήσεως για... βδομάδες ολόκληρες στο ίδιο θέμα κιόλας, όπως του δόκτορα ας πούμε), κι ως εκ τούτου ούτε να βρω και κάτι... καινούριο παίζει -διότι κατά καιρούς έχει πάρει πολλά ενδιαφέροντα το μάτι μου.
Όσον αφορά το όμορφο και ασθενές φύλο, άστα να πάνε καλύτερα, δύσκολα τα πράγματα... Τέσσερεις διαβάζω όλες, όλες (προσφάτως και μια πέμπτη) και θα πρέπει να διαλέξω τις τρεις; Άδικο. Τουλάχιστον αν διάβαζα καμιά πενηνταριά θα είχα τη χαρά και ικανοποίηση ότι... καταβαράθρωσα όλες τις υπόλοιπες... :):)
Από τόσες λίγες αιθέριες υπάρξεις του ωραίου φύλου που έχουν πέσει στην αντίληψή μου όμως θα ήταν και αδύνατο και άδικο να κάνω κάποια επιλογή.
Γενικώς τα έτσι ή γιουβέτσι ενδιαφέροντα τα έχω καταχωρημένα και φαίνονται, αλλά πολλά απ'αυτά δεν τα προλαβαίνω με την καμία μιλάμε.... Άσε που η επιλογή είναι όντως πολύ δύσκολη, αφού μεταξύ άλλων ο καθένας έχει και τα υπέρ του και τα κατά του (πλην εμού φυσικά που ακόμη ψάχνουν να μου βρουν πλεονεκτήματα, αυτό όμως είναι μια άλλη ιστορία) και γενικά σε όλους όσους παρακολουθώ -ασχέτως αν συμμετέχω ή όχι- βρίσκω εξαιρετικά ενδιαφέροντα πράγματα και μαθαίνω πολλά.
Αυτό είναι το πρώτο σκέλος.

Το δεύτερο: όπως έγραφα και στον zaphod πρόσφατα, από best of έχουμε πήξει χρόνια τώρα. Συνεπώς η δικιά μου τιμητική λίστα δικαιωματικά μπορεί να ονομαστεί "absolutely worst of". Σάμπως αλλάζει το νόημα ή η ουσία;...

Όπως και να'χει, την πρώτη θέση απονέμω στον zaphod (όπου το κάθαρμα επειδή "ήξερε" ότι θα έβλεπε τη μάπα του πρώτη πρώτη γι'αυτό μου το πήγε στον χαβαλέ -ύπουλα δηλαδή- να... παίξω και 'γώ) και -δίχως παρεξηγήσεις- τολμώ να πω, με διαφορά κιόλας....
Οι λόγοι πολλοί: κατ' αρχήν γουστάρω τρελά το είδος χιούμορ και ειρωνίας που κάνει και αυτός αλλά και ο άλλος... πως τον είπαμε;;, α, ναι εκείνος ο χαμερπής ο humma! Δεν είναι τόσο ότι έχω κοινά ενδιαφέροντα με τα παιδιά -μάλλον το αντίθετο ισχύει- αλλά συνήθως μου αρέσει πολύ το εύρος και είδος των θεμάτων και των απόψεων που εκφράζουν (αρκεί να έχει να κάνει με το ΠΑΣΟΚ δηλαδή, διότι αν ξεφύγουμε υπάρχει πρόβλημα... :):):) ). Φυσικά τόσο με τον zaphod όσο και με τον humma έχουμε μια αβυσσαλέα διαφορά: αυτοί μου τα χώνουν ότι γράφω πολύ, εγώ τους τα χώνω ότι δεν γράφουν συχνά. Είναι προφανές όμως ότι εκείνοι είναι οι υπερβολικοί και όχι εγώ. Εξάλλου μπορώ να γράψω πολύ περισσότερα αν έχω χρόνο και κέφια! :):)
Δεν θα σχολιάσω φυσικά το γεγονός ότι αμφότεροι είναι τρελαμένοι βάζελοι, ουδείς τέλειος άλλωστε (αν και πιθανώς όλο και κάποια μεγάλη ομάδα θα υποστηρίζουν ταυτόχρονα, πχ Προοδευτική, Αλμωπό Αριδαίας, Βελισσάριο κλπ) και προτιμώ να μην τους πικάρω περαιτέρω! Εξάλλου η πρώτη αγωνιστική του β' γύρου πλησιάζει και θα τους πικάρω μια και καλή εκεί (αν εμφανισθούν δηλαδή, διότι απ'όσο παρακολουθώ ο humma έχει αρχίσει από τώρα τις προπονήσεις α λα Κόπερφιλντ, να εξαφανίζεται... :) ).
Το σημαντικότερο ατού αμφοτέρων όμως είναι το χιούμορ: ένα κατά τα λοιπα έμφυτο προσόν που πλέον λογαριάζεται ως πλεονέκτημα και που τείνει να εξαφανισθεί από τον σοβαροφανή (my ass) κόσμο μας. Αυτό, σε συνδυασμό με τον τρόπο σκέψης τους αλλά και το στυλ γραφής είναι νομίζω που κατατάσουν το ακατανόμαστο μπλογκ ως το υπ'αριθμόν ένα εις τας προτιμήσεις μου μακράν του δευτέρου.

Τις υπόλοιπες θέσεις κανονικά θα πρέπει να τις αφήσω κενές (έχω τον διαδικτυακό μπάστακα "από πάνω" όμως). Και ειλικρινά δεν ξέρω ποιο να πρωτοβάλω. Μπορώ να βάλω πχ και τον δόκτορα που κάνει τρομερές ιστορικές μελέτες το παληκάρι (και το εννοώ, μελέτες), και τον πορωμένο Σπίθα που εσχάτως προσπαθεί να μου τη λέει διότι δεν ντράπηκα να του πω στα μούτρα ότι αν δεν με πρέσσαρε να πάρω το Πορτραίτο του Ντόριαν Γκρέη (βιβλίο που χρόνια ολόκληρα ήθελα να πάρω αλλά μυστηριωδώς ποτέ δεν έπαιρνα) μάλλον ούτε τώρα θα το έπαιρνα, και τον shades που σε μια φράση μπορεί να "εσωκλείσει" ολόκληρο βιβλίο (και μ'αρέσουν πολύ αυτά τα συμπυκνωμένα), και τον _st_ που έχει ένα από τα πιο ευχάριστα είδη γραφής που έχω διαβάσει, και τον slarti που 9 στις 10 φορές που θα τον διαβάσω ρίχνω πολύ γέλιο και είναι και εξαιρετικά εύστοχος, και με τον polse (αν και αυτός έχει το τεράστιο μειονέκτημα της διαφθοράς και διαπλοκής ένεκα φλάντζα! :) ), και τον παλαιόθεν σύμμαχο και συμμαχητή dragon (εγώ τον λέω Κεβ!) και πολλούς άλλους. Ομοίως και με τις αιθέριες υπάρξεις -αν κι εδώ είναι πολύ πιο περιορισμένα τα πράγματα αριθμητικώς όπως είπα και στην αρχή. Πραγματικά μου είναι αδύνατο να επιλέξω.

Και δεν πρόκειται να το κάνω! Όποιαν και όποιον διαβάζω, πραγματικά σας γουστάρω! Εξάλλου δεν μου αρέσει να χάνω τον χρόνο μου, οπότε κάτι που δεν είναι καλό (ό,τι κι αν σημαίνει αυτό) δεν θα το διάβαζα ποτέ. Πως είπατε; Δεν παίζω δίκαια; Ε, καλά, τότε μην μου δώσετε γλειφιντζούρι στο τέλος! :)

ΥΓ. Αναφορικά με την "κριτική" που μου έκανε ο zaph, δεσμεύομαι να βελτιωθώ: το ελαφρά κατεδαφιστικός θα το κάνω σύντομα απολύτως κατεδαφιστικός... :):):)

3 σχόλια:

Zaphod είπε...

Τελικά είμαστε οι καλύτεροι ή οι χειρότεροι; Οι χειρότεροι απο τους καλούς ή οι καλύτεροι των χειρίστων;;;

Ευχαριστούμε πάντως για την διαφήμιση και τα καλά σας λόγια!!!

love&kisses
zaphod the virus

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Ατύχησαμε, κάναμε λάθος, εγώ και ο zapxod!
Είχα πεί και άλλα δέκα βιβλία, να πάρεις, για να μην μας πρήζεις!
Το ίδιο και ο zapxod..καλά δεν κατάλαβες ;
Σ' έβαλε στο παιχνίδι για να "ησυχάσει", απο σένα...
Μην "γλείφεις" τον doctor..στην .έκανε με την "πεθερά" και ακόμα ..ψάχνεσαι:-)
Απορώ πως σε "αντέχει" το γυναικείο φύλλο!
Σκάκι ..παίζουν μαζί σου ..ξέρεις γιατί.
Η ερώτηση που δεν απάντησες....
Οπως στην "εβδομη σφραγίδα" για να σε ...παρασύρουν..ΑΡΧΩΝ.;;

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

Να σαι καλά Αδή!
Καλό σουκου