Σελίδες

Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

Εγώ και ο Mad Putcher

Θα μπορούσα να γράψω πάρα πολλά για την μακραίωνη σχέση μου με τον Mad Putcher σε τούτον τον μάταιο κόσμο. Τόμους ολόκληρους. Από το πόσες φορές με έχει στήσει στο παρελθόν; (ομιλούμε για τα πλέον επικά στησίματα, που κυριολεκτικώς δεν τα χωράει ο ανθρώπινος νους. Κάποια μέρα πρέπει να σας μιλήσω γι'αυτά) έως το πως γνωριστήκαμε και τι μαλακίες κάναμε όλα τα χρόνια (21 ολόκληρα είναι, μην τα ματιάσω). Από το ότι έχουμε γυρίσει σε αμέτρητες συναυλίες έως το ότι τον έχω κάνει και κουμπάρο, τρομάρα μου; Το εννοώ, τόμους ολόκληρους, ιστορίες ατελείωτες...
Όμως, ο σκοπός της ανάρτησης είναι άλλος.

Το ότι ο γιός μου γεννήθηκε την ημέρα των γενεθλίων του Mad Putcher, μία μέρα προτού η Περσεφόνη πάρει τον μήνα της, άντε πες ότι ήταν σύμπτωση.
Το ότι η γυναίκα του Mad Putcher γέννησε το γιο τους μία μέρα πριν πάρει τον μήνα της, ανήμερα των δικών μου γενεθλίων, ε, και αυτό σύμπτωση είναι;

Ποια σύμπτωση;
Αφού όπως έχουμε πει, συμπτώσεις δεν υπάρχουν στο Σύμπαν του Γίγνεσθαι.




Δεν υπάρχουν σχόλια: